בלוג ומאמרים

דירה להשקעה בתל אביב

כיום משקיעים רבים מתעניינים ברכישת דירה להשקעה דווקא בעיר השוקקת חיים – תל אביב. כאשר חושבים על עיר תוססת חיים, ברים שכונתיים טובים, צעירים, מועדונים ובקיצור עיר האורות – ישר חשובים ובצדק על העיר תל אביב. המשיכה של צעירים לתל אביב היא בלתי מוסברת כולם רוצים לגור בה במרכז העניינים וליהנות מכל מה שתל אביב מציעה עבור צעירים , ולכן דירה להשקעה בתל אביב היא צעד נכון עבור משקיעים והם יוכלו ליהנות מתשואות מניבות לטווח ארוך. נכון שמחירי הנדל"ן בתל אביב אינם נמוכים, ואף גבוהים ביחס לאזור המרכז, אך עדין מדובר בהשקעה בטוחה לטווח ארוך, הרי תמיד יהיו שוכרים זה בטוח.

היכן ניתן למצוא דירה להשקעה בתל אביב?

רוב האזורים בתל אביב הם טובים להשקעה, במיוחד אזורים השוכנים ליד הים ובמרכז ל אביב, שאז ניתן למצוא מגוון רב של דירות יחסית ישנות אך במצב מעולה, או באזורים פחות טובים שיש אומרים שהם ישתבחו עם השנים כמו אזור דרום תל אביב, יש אומרים כי דרום תל אביב תהיה ממש כמו פלורנטין, הרי לפני כעשור פלורנטין היה אזור הדומה לדרום תל אביב, מוזנח וללא שום ביקוש. כיום, נפתחו ברים רבים באזור פלורנטין והוא מבוקש מאוד בקרב צעירים. מי שהשקיע לפני כעשור באזור פלורנטין, כים קוצר את הפירות.

ישנם אזורים שונים מרכזיים במיוחד בהם ניתן למצוא מציאות שונות ודירות אומנם קטנות יחסית כמו – דירות חדר, חדר וחצי ואפילו שנים או שלושה חדרים בבניין ישן יחסית במחירים טובים. אולם היתרונות בדירות אלו הם רבים: ראשית, תמיד יהיו שוכרים לדירות קטנות, ניתן לשפץ את הדירות ולהשכיר אותם ביותר כסף, ועוד לא דיברנו על העובדה שמחירי שכירויות גבוהים במיוחד ובאזורים טובים כמו למש במרכז העיר או סמוך לים, ניתן לקבל על דירות 2 חדרים לפחות 5 או 6 אלף ₪ דמי שכירות, שאלו תשואות גבוהות יחסית ותמיד יהיה ביקוש מטורף לבית בקרב צעירים או בכלל. בקיצור, רכישת דירה להשקעה בתל אביב היא ללא ספק השקעה טובה לטווח ארוך.

ראה עוד: דירות למכירה בתל אביב | דירות להשכרה בתל אביב