בלוג ומאמרים

מפקח בנייה- השותף לחזון שלכם

אם יש לבצע שיפוצים קטנים כמו צביעה של חדרים, החלפת קרמיקה או חדרי אמבט, אין צורך במי שיפקח לכם את העבודה. לשם כך, יש קבלן שיפוצים שיוכל לבצע לכם באופן מקצועי ויעיל את העבודות הללו.

כאשר מדובר על בנייה של בית או שיפוץ מסיבי שיכלול הריסת קירות או שינוי המבנה בבית, זה הזמן לקחת מפקח בניה. מדובר על איש מקצוע שמתמחה בתיאום בין אנשי מקצוע שונים ותכנון של לוחות זמנים למשל כשאר המפקח על השיפוצים המסיביים או הבנייה, יצטרך לשלב אינסטלטור להחלפת תשתיות במבנה, יש צורך ביד מכוונת ולוגיסטיקה נכונה שתהיה על  פי הסדר.

אין טעם לנסות להתמודד ולקחת סיכונים מיותרים ויש לערב את מפקח הבנייה שיוכל להסדיר גם את האישורים הנכונים, לבצע שרטוט של שינוי המבנה או כאשר מדובר בבנייה חדשה, הוא יהיה צמוד למהנדס הבניין ולאדריכל. פיקוח בניי במילים אחרות, יאפשר לכם להגיע למטרה הסופית שתושג בדרך החוקית,  התקנית והנכונה.

פתרון בעיות שונות ורישיונות מתאימים לעבודת הבנייה או השיפוץ הכללי

פיקוח בנייה, מתמחה בתיאום של קבלת היתרי בנייה שנחוצים למהלכה ושבלעדיהם הלקוחות יכולים להסתבך והבנייה תתעכב, אם אין את האישורים הנחוצים. לא כדאי לאף אחד שמתכנן לבנות או לשנות את המבנה הקיים, מבלי שיהיה במקום מפקח בנייה. פיקוח בנייה, מתמחה בניהול שוטף מול הרשויות עד להוצאת האישורים הדרושים, בלי עיכובים או בעיות. בתחום הנדל"ן, יש שפה וחוקים שמפקח על הבנייה בקיא בהם.

היכולת של מימוש החזון שלכם בבניה או שיפוץ מהותי, יכול להתגשם רק בהתערבותו של מפקח על הבניה. בניהול פרויקטים, זה הצעד הנכון ביותר. המפקח שמתמחה בכל הליכי הבנייה, מבין את הרצון והחזון של לקוחותיו ויבצע את כל הפעולות הנחוצות שיבטיחו את שביעות הרצון של לקוחותיו על כל המגבלות הקיימות כמו תקציב, עמידה בלוח הזמנים וכל הליכי העבודה.

תחומים שבהם יש לערב מפקח בנייה

ישנם תחומים נוספים כגון איתור ליקויי בנייה ועצירתם בזמן. זהו חלק חשוב ומהותי, היות ועצירה של הבניה בזמן שישנם ליקויים תציל את הנכס ואת ההשקעה של מי שהוציא סכומים גבוהים על שיפוצו או בנייתו. גם הערך של הנכס ירד, במידה וישנם ליקויים שלא אותרו בזמן הנכון. למצוא מי שיפקח על הבנייה הינה משימה קשה מאוד, היות והביקוש הוא רב וההיצע הוא נמוך, אך כדאי לפנות לחברות שמתמחות בכך כבר שנים שיש להם שם ומוניטין ולקבל את הנתונים לגבי חברת פיקוח בנייה זו או אחרת.