בלוג ומאמרים

אחרי כמה שנים מומלץ לצבוע דירה חדשה מקבלן?

בשנים האחרונות עניין רכישת דירות חדשות עלה לכותרות ומאז הוא חלק בלתי נפרד מסדר היום הציבורי והממשלתי. מקבלי ההחלטות מנסים לגשר על הפערים, להתעלות על הקשיים ולסדר לכל זוג צעיר בישראל לפחות את האופציה לרכישת דירה חדשה ודיור מותאם. בינתיים אפשר להגיד שהניסיונות מצליחים לחלק רחב מהזוגות הצעירים בפרט והאוכלוסייה בכלל אבל עדיין לא כולם יכולים להרשות לעצמם דירה חדשה בגלל המחירים הגבוהים. קבוצת 'ידר' מציעה לכם לא רק דירות חדשות בפרויקטים יוקרתיים אלא גם שדרוג הדירות הקיימות בעזרת תכנית של תמ"א 38. החלום על רכישת דירה חדשה נראה קרוב מתמיד ואם עד לפני מספר חודשים זו היה נראה כמו חלום רחוק ובלתי ממומש הרי שהיום זו כבר משימה אפשרית לגמרי וזה תלוי בעיקר בכם.

היום שאחרי רכישת הדירה

אז כאמור המטרה הראשונית היא לרכוש את הדירה המיוחלת אבל העבודה שלכם ממש לא מסתיימת כאן. עם הכניסה לבית אנחנו לא תמיד מרוצים מהעיצוב או הסגנון של הדירה ובהחלט עומדת בפנינו האופציה לשנות את אופי הבית ועיצוב הבית בהתאם לרצון שלנו. צביעת דירה למשל היא אופציה נהדרת להכניס לבית אור חדש, אופי חדש ועיצוב חדש שיכול לשנות את התחושה בבית מהקצה אל הקצה. צביעת דירה מאוכלסת זו בהחלט משימה אפשרית ולא צריך להמתין יותר מדי זמן לאחר הכניסה, לפעמים אפילו שנה אחת בלבד לאחר קבלת המפתחות לדירה החדשה אתם כבר יכולים לשנות את הצבע של הקירות בהתאם לצרכים שלכם.

צביעת דירה מרוהטת – קל, פשוט ונוח

טכניקת הצביעה השתפרה פלאים ואם בעבר כאשר היינו מחליטים לצבוע את הבית היינו צריכים להוציא את כל הרהיטים מחוץ לבית או לפחות להזיז אותם למרכז החדרים והסלון הרי שהיום זה כבר הרבה יותר פשוט. צביעת דירה מרוהטת כיום קלה, נוחה ופשוטה הרבה יותר מאשר מה שהיה לפני מספר שנים, בזכות הטכניקות המשופרות והמתקדמות לא צריך לעשות מאמץ מיוחד, אפשר פשוט להתחיל לצבוע אפילו שכל הרהיטים וכל החפצים נשארים במקום המקורי שלהם.

צביעת דירות – היום הרבה יותר שכיח מאי פעם

צביעת דירות לא נועדה רק כדי להסתיר כתמים או להקנות לבית מראה חדש, היום בזכות צביעת הדירה אפשר לשנות לגמרי את העיצוב בדירה. הימים שצבענו את הבית רק בלבן כבר חלפו מן העולם, היום יותר ויותר אנשים מחליטים לצבוע את הקירות שלכם בצבעים חדשים לגמרי ואפילו גוונים של כתום, סגול, ורוד או צהוב הם אופציה נהדרת לצבע הקירות החדשים. גם אם קיבלתם את הדירה ישירות מהקבלן אל לכם להתפשר על הצבע הלבן הרגיל, היום תופעת צביעת הדירה בצבעים אחרים שכיחה מאוד ולא מעט ישראלים בוחרים בדרך הזו כדי לשנות את העיצוב בדירתם