בלוג ומאמרים

דירות למכירה בתל אביב

תל אביב היא עיר שוקקת חיים ונקראת גם בירת העסקים של ישראל. ממגדלים עצומים, מוזיאונים וחנויות נוחות ועד ברים ומועדונים נוצצים הם רק חלק ממה שיש לתל אביב להציע עבור תושביה, ונראה כי למרות העיר הבוהמית שלא עוצרת לרגע, רבים מחפשים דירות למכירה בתל אביב. יוקר המחייה לא פסח כלל על העיר תל אביב, הרי מחאת האוהלים התחילה משדרות רוטשילד בשנת 2011 כאשר כל העם יצא במחאת אוהלים לעיר על מנת להפגין על יוקר המחייה. למרות זאת, נראה כי נבנים בו מגדלים ויחידות דיור קסומים המוצעים זה אחר זה למכירה עבור כל המרבה במחיר.

אז נכון שתל אביב אינה זולה ומחירי הנדל"ן גבוהים בה, אולם למרות זאת ניתן למצוא בשכנות רבות דירות למכירה בתל אביב, בין אם מדובר על דירות חדשות מקבלן במגדלי פאר, או דירות ישנות יותר בעלות פוטנציאל רווח גדול יותר.

שימור מבנים וביצוע תמ"א 38 בתל אביב

כחלק מהתחדשות עירונית ברחבי הארץ, נראה כי ניתן למצוא מגוון רב של דירות למכירה בתל אביב אשר נמצאות בתהליך של שימור, כלומר במבנים המיועדים שימור ושיפוץ או במבנים ודירות בתהליך או בתכנון ביצוע תכנית תמ"א 38. הזדמנויות אלה קורצות למשקיעים רבים, הרי תל אביב היא הרשות המקומית היחידה שלקחה ברצינות את נושא התחדשות עירונית ובנתה תכנית לשיפור פני העיר בשם "תכנית הרובעים" המפורסמת באתר של עיריית תל אביב.

בתכנית הרובעים הידועה מבצעים פרויקטים של התחדשות עירונית על פי מיקומים, מה שמאפשר לכל משקיע להיכנס לאתר של עיריית תל אביב ולראות היכן מבצעים את תכניות אלה ובכל לראות היכן כדאי להשקיע. מובן שתכנית זאת לא נעשית ביום אחד אולם כבר אושרו מספר רובעים וכבר בימים אלה מתחילים לבצע בהם שיפוצים על מנת לשפר את פני העיר ולאפשר לתושבים לזכות בדיור משופר יותר.

גם נושא שימור המבנים בתל אביב עובד ובגדול, ודווקא במיקומים מרכזיים כמו אזור שדרות רוטשילד כבר שומרו מבנים רבים וחלקם נמצאים בתהליכי עבודה או בשלבי תכנון.

ראה עוד: דירות להשכרה באזור תל אביב