בלוג ומאמרים

חברת ניהול ועד בית

וועד בית אינו מוגדר כתפקיד נחשק עבור דיירים המתגוררים בבניין משותף או במגדלים רבי קומות, הרי הוא טומן בחובו מגוון רב של משימות הכוללות הזמנת בעלי מקצוע מתחומים שונים, תשלומים והנהלת חשבונות, דאגה לאיסוף הכספים מהדיירים, ניקיון הבניין, עבודה מול ספקים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. ניהול כספי הועד על ידי חובבנים או דיירים מתחלפים יוצר לעיתים קרובות סכסוכים בין השכנים ובכלל בזבוז רב של כספים הפוגעים בסופו של דבר בתחזוקת הבניין ובהרמוניה עם השכנים בבניין. לכן, כיום ניתן לפנות לחברת ניהול ועד בית וליהנות משקט נפשי וממקצועיות רבבה בעת ניהול הכספים ואחזקת הבניין בצורה הטובה ביותר.

במסגרת שירות ניהול ועד בית דיירי הבניין יוכלו ליהנות מבניין מטופח ונקי, ובעיקר אוזן קשבת לבעיות הקשורות לאחזקת הבניין על ידי חברת ניהול ועד בית המעמידה שירות לקוחות עבור דיירים המעוניינים לדעת פרטים בנוגע לתחזוקה או להזמין כל שירות רצוי עבור תחזוקת הבניין.

מה כולל שירות ניהול ועד בית על ידי חברה חיצונית?

ניהול כספים – חברת ניהול ועד בית תדאג לנצל את הכספים בדרך הטובה ביותר ותבצע מעקב והנהלת חשבונות כל הכספים ותנפיק דוח מיוחד לדיירים כדי שיוכלו לעקוב אחר הנעשה. כמו כן, החברה תאסוף את הכספים מהדיירים ודע כיצד לטפל בדיירים המתחמקים מתשלום לועד.

תחזוקה שוטפת – חברת ניהול ועד בית תדאג לשולח בעלי מקצוע שונים לצורך תחזוקת הבניין כגון – עובדי ניקיון שיבצעו ניקיון יסודי בבניין, חשמלאים, אנשי בקרה על מערכות מתקדמות, גננים לצורך טיפוח וסידור הגינה, שומרים 24/7 במידת הצורך, אינסטלטורים, אנשים המתמחים בתיקון אינטרקום או מצלמות אבטחה  ונראה כי הרשימה עוד ארוכה.

שירותים משלימים לאחזקת הבניין- בניין מתוחזק היטב דורש מידי פעם שירותים משלמים לצורך תחזוקה שוטפת כגון ניקוי חיצוני של החלונות חיצוני, ניקוי חניונים, פוליש ווקס, ניקוי חדר המדרגות וכו'. כמו כן, במידה וועד הבניין מעוניינים לבצע שיפוץ במקום מסוים, חברת האחזקה תתגייס למשימה ותשלח בעלי מקצוע מומחים, כגון – החלפת תיבות דואר, שיפוץ לובי, שיפוץ מעליות, הוספת חניונים וכו'.

ראה עוד: התחדשות עירונית