בלוג ומאמרים

ניהול בתים משותפים

ניהול בתים משותפים הוא שירות די מודרני אשר התפרץ לחיינו לפני למעלה מעשור והוא מבטיח שקט נפשי עבור תושבי הבניין. ראשית, נציין כי מדובר על שירות של וועד בית חיצוני המאפשר לדיירי הבית להמעיט בסכסוכים ובכך לנהל את וועד הבית בצורה נינוחה. שירות ניהול בתים משותפים מתאים גם למי שמחזיק ברשותו נכסים מרובים ומעוניין כי חברת ניהול תנהל עבורו את הדירות ובמקרה של תקלה בדירה חברת הניהול תשלח בעלי מקצוע שיטפלו בכל הקשור לתחזוקה. חשוב לציין כי בשני המקרים הללו שירות ניהול ועד בית על ידי חברה חיצונית וכל לחסוך לדיירי הבניין לא רק סכסוכים, אלא גם תאפשר להם לחסוך כספים רבים ולדעת כי הבניין מתוחזק כראוי מבחינת ליקויים ובעיות שונות אותם ניתן לפתור על ידי ערנות של חברת הניהול.

מה כולל שירות ניהול בתים משותפים?

גבייה והנהלת חשבונות – אומנם נשמע כי מדובר בפעולה פשוטה, אך לא כך הדבר, יש לא מעט הוצאות שיש לכלול בעלות התחזוקה של הבניין, אם אלו הוצאות שוטפות או הוצאות חריגות. כמו כן, חברת הניהול תטפל בדיירים המסרבים לשלם מסיבות שונות, כך שהנטל לא ייפול על וועד הבית. התוצאה – שקט נפשי בהתנהלות הכספית של כספי הוועד.

שירותי ניקיון וגינון – חברה לניהול בתים משותפים מספקת שירות ניקיון יסודיים לבניין על ידי מנקים שיגיעו פעם או פעמיים שבוע למבנה ואף שירותי ניקיון משלימים כמו – ניקיון חניונים, שירותי ניקיון חלונות חיצוניים בסנפלינג, ניקוי חדר המדרגות, פוליש וקס לרצפה, ניקיון יסודי לווילונות, למעליות וכו'. כמו כן, ניתן גם שירות גינון לגינות והצמחים הנמצאים בשטח הבניין או בלובי על מנת לשמור על מבנה מטופח.

שירותי אחזקה ותיקון ליקויים – יש לא מעט ליקויים ותקלות שיכולים לקרות, ולכן חברה לניהול בתים משותפים תדאג לפתור כל תקלה באמצעות בעלי מקצועי ומיומנים ואף תבצע בקרה על המערכות והתשתיות בבניין כדי למנוע נזקים עתידיים שונים. התוצאה – בניין מטופח ומסודר ללא בעיות בתשתיות, בחשמל ובכלל הדיירים יוכלו ליהנות מחיסכון בכספים רבים עקב הבקרה ותיקון התקלות טרם הם יהיו גדולים יותר.

ראה עוד: חברת ניהול ועד בית מקצועית