בלוג ומאמרים

ניהול ועד בית

ניהול ועד בית היא לא המשימה האהובה במיוחד על דיירי הבניין וניתן להבין למה. הניהול דורש זמן יקר לצד התנהלות מול ספקים ודיירים שתמיד יהיה להם מה להגיד וגם ירבו להתלונן שהכל לא מתנהל כמו שצריך, כיאה לתרבות הישראלית. ולכן נראה כי ניהול ועד בית על ידי חברה חיצונית תוכל לפתור דילמות רבות וסכסכים בין שכנים ובכלל לאפשר לדיירי הבית להתגורר בבניין מטפוח ולחיות בהרמוניה עם השכנים. הטרנד של ניהול חיצוני פרש לו כנפיים במהירות רבה וכיום כמעט כל בניין בישראל מנוהל על ידי חברה חיצונית ובכך דיירי הבית נהנים ממגוון רב של יתרונות הטמונים בשירות.

כל היתרונות של ניהול ועד בית חיצוני

חיסכון בזמן – דיירי הבית יכולים לחסוך בזמן יקר, הרי איסוף הכספים מהדיירים גוזל זמן רב ולכן חברה חיצונית תדאג לכל קשור להנהלת חשבונות, ניהול הוצאות, גביית תשלומים מדיירים, התנהלות מול דיירים המסרבים לשלם ועד בית וכו'. כמו כן, אין צורך להתנהל מול ספקים שונים ולקבל הצעות מחיר, חברות הניהול יעשו זאת במקום הדיירים.

חיסכון בכספים – כאשר ועד בית אינו מנוהל בצורה נכונה הדיירים מבזבזים כספים רבים על שירותים שונים במעלי מקצוע ואף תיקונים הולכים ונשנים של מערכות שונות במקום להחליפן ובכך לחסוך בכל פעם את עלות התיקון שלהם. כמו כן, חברה לניהול ועד בית תבצע מעקב ובדיקת תקינות של מערכות שונות ובכך בעלי המקצוע יאתרו תקלות שונות ויתקנו אותן טרם הם יחמירו.

בניין מטופח ומתוחזק היטב – חברה לניהול ועד בית תדאג לתקן כל תקלה במהירות רבה, בין אם מדובר על תקלה בחשמל, נורות חסרות, תשתיות רעועות וכו', מה שיאפשר לדיירי הבניין ליהנות מבניין מטפח ומתוחזק היטב. בנוסף לכל אלה, החברה תדאג לשלוח גננים שיטפחו את הצמחייה בבניין, תגזום את העצים, תשתול פרחים וצמחים ובכל הבניין יראה מטפוח ויפה.

שירותי ניקיון – בחברה ספק עובדי ניקיון קבועים שיגיעו בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע לנקות את הבניין, ואף תספק שירותי ניקוי משלמים כמו פוליש וקס, ניקוי חניונים, חדרי מדרגות, חלונות וכו'

ראה עוד: ניהול בתים משותפים