בלוג ומאמרים

קניית דירה במרכז

קניית דירה במרכז היא לכל הדעות משימה מורכבת, הרי בעידן של היום ומחירי הנדל"ן הגבוהים רכישת דירה היא הגשמת חלום שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו, ולכן כדי להגיע למשימה מוכנים היטב ולבצע את כל הבדיקות האפשריות כדי לקנות דירה העונה על הפרמטרים החשובים לכם מבחינת עלות ואופי הדירה. אזור המרכז הינו שוקק חיים ובו ניתן למצוא מגוון רב של דירות למכירה, הן בפרויקטים נוצצים גדולים במיוחד והן דירות ישנות המיועדות להתחדשות עירונית כגון פרויקטיי תמ"א 38 ופינוי בינוי המציעים שדרוג של איכות החיים עבור דיירים רבים.

הפרמטרים החשובים עליהם יש לתת את הדעת טרם קניית דירה במרכז

נתוני אזור – חשוב לבחון היטב את האזור בו תרצו לבצע קניית דירה במרכז, זאת תוכלו לקבל בעזרת בחינת האזור וביקור בו ואפילו על ידי פורטלים שונים המרכזים מידע אודות אזורים שונים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין כי זהו שלב חשוב, הרי יש לא מעט שכונות טובות באזור המרכז, אך מנגד יש פחות טובות, ולכן כדאי לבחון זאת היטב טרם הרכישה.

השבחת הנכס – חשוב להסתכל לטווח הארוך ולראות אם יש אפשרות להשביח את הנכס, דבר זה חשוב בעיקר אם מדובר על דירה להשקעה לטווח ארוך, הרי באזור המרכז ניתן לקנות דירות הנמצאות בתהליכי התחדשות עירונית או שבעתיד יהיה סיכוי כי הנכס יהיה מיועד להשבחה באמצעות התחדשות עירונית.

נתונים כלליים של הנכס – לפני שאתם מבצעים את קניית דירה במרכז חשוב לבדוק אם הדירה מתאימה לכם מבחינת מיקום, גודל, מספר החדרים במקרה של התרחבות המשפחה, קומה, מרפסת שירות או מרפסת שמש, גינה פרטית, דירת פנטהאוז, שכנים חביבים, חנייה צמודה, מעלית ובכלל כל פרמטר שחשוב לכם.

בדיקת בדק בית – בדיקה זאת היא החשוב ביותר ותאפשר לכם לדעת שלא רכשת חתול בשק מחורר. חשוב לבחון אם יש נזקי צנרת שאינם גלויים לעין, לבדוק את שלד המבנה, תקנות בטיחות, רישום בטאבו, בניה חריגה או שאינה מאושרת וכו'. זאת תוכלו לבצע על ידי חברות לבדק בית המחזיקות בשמאי מקרקעין הבוחן היטב אם קיימים ליקויי בנייה שונים בדירה המיועדת לקניה.

ראה עוד: דירות למכירה בתל אביב | דירות להשכרה בתל אביב