בלוג ומאמרים

קניית דירה בתל אביב

קניית דירה בעידן מחירי הנדל"ן הגבוהים היא חלום של כל אחד, במיוחד עבור אלה שרוכשים לראשונה דירה משלהם. קניית דירה בתל אביב היא ללא ספק השיג, הרי מחירי הנדל"ן הגבוהים בעיר ובכלל בכל אזור תל אביב לא עושים למשקיעים או לרוכשי דירות את החיים קלים. גם הבנקים אף הם מקשים על רוכשים, הם חשדנים ודואגים לכספם ולא תמיד משחררים בקלות משכנתא, אלא אם כן תשימו סכום התחלתי מכובד. תהליך קניית הדירה הוא איננו פשוט עבור הרוכשים, הרי עליהם למצוא דירה בסכום המתאים לתקציב שלהם, מיקום אטרקטיבי, גודל מתאים של הדירה, אזור טוב ומרכזי, אופי ועיצוב הדירה, הפוטנציאל העתידי שלה, שכנים ועוד מיני דברם שיש לקחת בחשבון בעת התהליך.

טיפים לקניית דירה בתל אביב

מהי מטרת הקניה – עליכם לדעת מהי מטרת קניית דירה בתל אביב, האם לצורך השקעה, מגורים וכו'. לאחר מכן עליכם לעשות את החישובים ולבדוק, אם זה למטרת השקעה העדיפו להשקיע במיקום המיועד לתמ"א 38, כך תוכלו בעתיד ליהנות מהשבחת הנכס, אם זה למגורים בדקו פרמטרים החשובים לכם.

חישוב הוצאות–  חשוב לקחת בחשבון את כל ההוצאות הכרוכות ברכישת הדירה, אם זה את שכר טרחת העורך דין, דמי תיווך, ריביות על הלוואות, שיפוץ הדירה וכו'. לחישוב ההוצאות יש משמעות קריטית, ולכן יש לחשב את הכל מראש.

למצוא מציאות – יש לא מעט מציאות בתחום הנדל"ן, אולם כדי למצוא מציאות עליכם להיות סבלניים ולהיות על אצבע על הדופק וגם לעבוד קשה כדי למצוא. את המציאות תוכלו למצוא אצל כונסי נכסים או אצל משרדי תיווך שיש להם מידי פעם נכסים אטרקטיביים למכירה, להשקעה או למגורים.

לעבוד בצורה מסודרת – בתהליך של קניית דירה בתל אביב מומלץ לעבוד עם מומחים בתחום, הרי מדובר על רכישה משמעותית שלרוב מבצעים פעם בחיים, ולכן חשוב להיעזר בבעלי מקצוע מיומנים כמו – שמאי מקרקעין מומחה, לעשות בדק בית כדי למנוע ליקויים שונים וכמובן לעבוד עם עורך דין המיומן בתחום שילווה אתכם לאורך כל הרכישה מא' ועד ת' ויוודא כי בצעתם רכישה הוגנת.

ראה עוד: דירות למכירה בתל אביב | דירות להשכרה בתל אביב